Klachtenregeling

Het kan gebeuren dat u in onze praktijk ergens ontevreden over bent of dat u vindt dat we een fout hebben gemaakt.
Omdat wij ons werk proffessioneel en goed willen doen, nodigen wij u uit ons uit te leggen wat u niet goed vindt.
Dat kan op verschillende manieren en u mag kiezen welke manier u het beste lijkt.

Meest eenvoudig is uw punt van kritiek oog in oog door middel van een afspraak, telefonisch of op een andere wijze aan ons voor te leggen. Ik mag van ons een geïnteresseerd luisterd oor verwachten. De meeste dingen denken we zo prettig goed met u te kunnen oplossen. Wij willen graag leren van uw aanwijzingen.

U kunt ook een klachtenformulier downloaden of aan de assistente vragen. Dit formulier levert u na invulling in op stuurt u het op. In dat geval zullen we u benaderen ter bespreking van uw punt van kritiek. Ook dit is een eenvoudige manier om uw argument aan ons voor te leggen.

Als laatste mogelijkheid kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de Klachtencommisie Huisartsen in onze regio. Deze procedure is vooral geschikt als uw klacht niet met ons wil bespreken, of wanneer u na bespreking het gevoel heeft dat u er met ons niet goed genoeg bent uitgekomen.

Meer informatie vindt u in op www.skge.nl.

Klachtenformulier

Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in.